Новини

Електронне бронювання у “Дії”: скільки компаній долучились до системи і який відсоток відмов

Від 17 липня, коли на порталі “Дія” повноцінно запрацював сервіс електронного бронювання, близько 3 тис. компаній скористалось системою, при цьому відсоток відмов у бронюванні співробітників доволі невеликий.

Читайте також:Захворілі під час спалаху гепатиту А на Рівненщині почуваються добре

Про першу статистику та основні причини відмов у бронюванні в ефірі телемарафону розповіла заступниця директора Департаменту з розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України Валерія Ткач.

“За допомогою електронного бронювання вже забронювались 32 тисячі працівників критично важливих підприємств. Бронювали компанії як і приватні, так і державні підприємства, і комунальної власності. Тож, такий великий перелік компаній. Зараз в Єдиному переліку компаній які можуть бронювати, вже близько 8 тис. 500 компаній які мають відповідний статус. Десь близько 3 тис. компаній вже взяли участь в електронному бронюванні”, – акцентувала Ткач.

Відмов у бронюванні небагато.

“Це невелика кількість. Здебільшого, це працівник або вже заброньований, наприклад, його повторно хотіли забронювати. Або особу не знайдено в реєстрі військовозобов’язаних, або особа не перебуває в трудових відносинах”, – назвала основні причини Ткач.

Раніше компанії повідомляли про працевлаштування через портальні звіти, а зараз набір на підприємства відбувається постійно, в реальному часі. Тому створили такий механізм, який спростить підприємствам спосіб подачі цієї інформації.

“На порталі Пенсійного фонду України вони зможуть протягом двох днів з дня працевлаштування подати повідомлення відповідне. І протягом двох діб якраз інформація оновиться і у цього співробітника буде вже наявна можливість забронювати”, – підкреслила Ткач.

Також через “Дію” можна забронювати і одного окремого працівника. Для цього керівник може зайти на портал і обрати одного або двох, в залежності від кількості працівників компанії та відповідного ліміту.

“Раніше взагалі подавали списком. І, якщо в одного співробітника виникала якась неможливість пройти перевірку, то весь список відправлявся вже без розгляду. Треба було починати все спочатку. В нашому випадку цього не потрібно робити. Тобто, якщо підприємство подає список зі 100 людей і в одного не пройшла перевірка, то тоді тільки він не заброньований, а всі решта – 99 відповідно забронювались”, – пояснила Ткач.

Після отримання витягу про бронювання, роботодавцю або працівнику не потрібно повідомляти про це в ТЦК та СП, оскільки інформація одразу оновлюється в мобільному застосунку “Резерв+”. Також в ньому доступна можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.

“І незабаром така ж можливість з’явиться на порталі “Дія”, – акцентувала Ткач.

В процесі бронювання, після здійснення всіх необхідних перевірок, автоматично працівника переводиться на спеціальний військовий облік і ці зміни вже фіксуються в реєстрі військовозобов’язаних.

“Одразу в реєстрі робиться запис про бронювання та дату останнього дня бронювання. І ця інформація, оскільки “Резерв+” відображають якраз інформацію з реєстру, то відразу як з’явився запис в реєстрі, так інформація оновляється. Тобто, не потрібно ніяких підтверджень ні з боку ТЦК, ні з боку інших міністерств”, – підкреслила Ткач.

Читайте також наші новини у Facebook