Три роки тому на Рівненщині готувалися до капітального ремонту міжнародної траси Київ-Чоп. За 1 мільярд 894 мільйони 500 тисяч гривень мали замінити весь верхній шар асфальту рівненської ділянки траси — від межі Житомирської до Львівської області. Однак ці плани перекреслила війна, а гроші було спрямовано на оборону.
Читайте також: Чехія підготує 4 тисячі українських солдатів, але на своїй території
Дорога за цей час, звичацйно ж, кращою не стала. Нарікання водіїв посилилися. Якщо торік стан асфальту називали «поганий», то цього року — «жахливий». Найпроблемніші ділянки — у межах сіл Грушвиця, Крилів, Зелений Гай та Варковичі.
Нещодавно начальник Рівненської облвійськадміністрації Олександр Коваль зібрав на нараду голів територіальних громад. На прохання дорожників, які на ремонт траси намагаються отримати позику в Європейському банку реконструкції та розвитку. Наразі на Рівненщині працює спеціальна консалтингова компанія, яка вивчає ризики, чи можна давати шляховикам такий кредит.
Людмила Шатковська, заступниця голови Рівненської ОВА:
— Цими питаннями займається служба відновлення. Є задумка попросити допомоги на ремонт траси Київ-Чоп у межах трьох областей — Київської, Житомирської та Рівненської — у Європейського банку реконструкції та розвитку. Загалом йдеться про ремонт понад 400 кілометрів дороги. Однак Європейський банк — це така інституція, що від них не так легко отримати допомогу. Для цього потрібно отримати багато різних погоджувальних документів.
— Можливість ремонту міжнародної траси шляховики шукають давно. Європейський банк може допомогти у цьому питанні. Але потрібно розуміти, що це лише можливість. Адже банк може й відмовити, а для позитивного висновку банку потрібно пройти низку процедур. Наразі банк напрацьовує свої вимоги. Якщо нам вдасться їх виконати, то тоді можна буде говорити про можливість отримання допомоги. Однак це все довгий та складний процес. Окремим його етапом є робота з місцевими громадами, в межах яких проходить міжнародна траса. Люди розповідають, які мають проблеми з дорогою та що потрібно було б покращити.
Богдан СЛОНЕЦЬ.
Читайте також наші новини у Facebook