З 1 січня КП “Луцькводоканал” збільшило плату за абонентське обслуговування. Платіжки із новими сумами споживачі отримають уже в лютому.
Читайте також: Завдяки донору з Рівненщини врятують п`ять життів
Основна причина підняття вартості обслуговування — ріст прожиткового мінімуму, розповіла Суспільному заступниця директора Луцькводоканалу Ольга Шевчук.
“Законом про держбюджет встановлено прожитковий розмір для працездатних осіб 3 028 гривень. Для того, щоб оплачувати нашим працівникам, які задіяні в даному процесі і адмініструють послугу, ми повинні дотримуватись мінімальних гарантій, і перерахований розмір абонентської плати”, — зазначила Ольга Шевчук.
На скільки зросте абонплата за холодну воду
Зі слів заступниці директора Луцькводоканалу, абонплату в громаді не підіймали протягом двох років.
Із 1 січня обслуговування для споживачів у багатоквартирних будинках з одним лічильником зросте на 5, 97 грн на водопостачання, і на 5, 97 грн на водовідведення.
Що про зростання абонплати кажуть у міськраді
Затвердження нової ціни за абонентське обслуговування відбувається після видачі наказу на підприємстві та не регулюється Нацкомісією з регулювань цін на енергетику і комунальні послуги, каже директор департаменту економічної політики Луцької міськради Борис Смаль.
“З правової точки зору підприємство має право на підняття тарифу, на будь-яку зміну тарифу, це регулюється законодавством України Про житлово-комунальні послуги. Собівартість надання послуг цим підприємством зростає через об’єктивні фактори, одним з яких в тому числі є війна. Підприємство належить до критичної інфраструктури, без води і водовідведення місто існувати не може”, — додав Смаль.
Читайте також наші новини у Facebook