Мобільний оператор “Київстар” після відновлення сервісів, які постраждали через хакерську атаку, скасовує наступну планову плату за тариф для користувачів,
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Читайте також: Операція «Маячок»: у Луцьку перевіряли, як водії пропускають спецтранспорт
Все відбудеться автоматично, підключати нічого не потрібно. Користувачам “Київстару” вже почали надходити смс-повідомлення про підключення пакета послуг на наступний місяць.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у таких користувачів:
– абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22 грудня по 21 січня;
– бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого звʼязку з 1 січня по 31 січня;
– передплатників “Домашнього Інтернету” та “Все разом” з 1 січня по 31 січня.
Компанія також вирішила виділити 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Читайте також наші новини у Facebook