Волинь Новини

У Рожищенській міськраді – вакансія

Рожищенська міська рада оголосила вакансію без проведення конкурсного відбору (співбесіда) у період дії воєнного стану.

Шукають головного спеціаліста інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Управління «Центр надання адміністративних послуг» та соціального захисту населення Рожищенської міської ради. Про це 24 листопада повідомили на сайті громади, передає Район. Рожище.

Читайте також: Маркетологиня з Луцька «всиновила» бульдога з притулку. Фото

 

Вимоги до учасників:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра або бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.
  • володіння ПК.

Знання Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень виконавчого органу міської ради.

Основні функціональні обов’язки:

  • організовує впровадження в роботі комп’ютерних технологій: встановлення комп’ютерного обладнання, запровадження комп’ютерних програм, автоматизованої системи електронного документообігу.

Особи, які бажають взяти участь у співбесіді, подають такі документи:

  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, засвідчені нотаріально;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про доступ до державної таємниці (у разі її наявності);
  • автобіографію.

Заяви приймають протягом семи днів з дня опублікування оголошення за адресою: місто Рожище, вулиця Незалежності, 60, перший поверх, кабінет 21.

За довідками можна звертатись за телефоном: 2-15-41.

Кандидати можуть надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] сканкопії документів згідно з зазначеним переліком.

Читайте також наші новини у Facebook