Важливо Волинь Новини

У Луцькій міській раді – нові керівники відділів

У Луцькій міській раді представили нових очільників відділу управління майном міської комунальної власності та архівного відділу. Це Лукащевич Євгеній Вікторович і Поліщук Оксана Анатоліївна відповідно.

Нових управлінців на оперативній нараді 17 жовтня представив Луцький міський голова Ігор Поліщук.

Як зазначив мер, начальник відділу управління майном міської комунальної власності Євгеній Лукащевич – ветеран війни, який у жовтні минулого року отримав поранення. А очільниця архівного відділу Оксана Поліщук раніше працювала заступницею керівника архівного відділу.

Довідка

Лукащевич Євгеній Вікторович

Народився 22 березня 1985 року в с. Крупа Луцького району Волинської області.

Освіта: 2007 р., закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом м.Київ, спеціалізація «Правознавство», спеціальність «Митне та господарське право», кваліфікація – спеціаліста юриста.

Досвід роботи:

листопад 2006 – листопад 2007, ТОВ «Феміда-Інтер», посада юриста;

серпень 2008 – грудень 2009, ТОВ «Феміда-Інтер», посада юриста;

лютий 2010 – лютий 2011, ТОВ «ВЕСТ ТРАНС СЕРВІС», посада юриста;

березень 2011 – лютий 2016, ТзОВ «Футбольний клуб «Волинь», посада юриста;

лютий 2017 – грудень 2017, ТзОВ «ФІЕЙЕМ АГРОПАТС», посада юриста;

грудень 2017 – серпень 2023, ТзОВ «Лев», директор (на громадських засадах);

січень 2019 – липень 2023р., ТзОВ «ФІЕЙЕМ АГРОПАТС», посада менеджера зі збуту.

З 15 серпня 2023 року – начальник відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради.

Поліщук Оксана Анатоліївна

Народилася 14 лютого 1980 року в Луцьку Волинської області.

Освіта вища. У 2002 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки (математика, викладач математики).

Трудова діяльність:

02.01.2002 – 31.05.2002 – референт обласної Спілки ветеранів Афганістану;

01.06.2002 – 13.04.2004 – секретар прийомної міського голови;

14.04.2004 – 18.04.2006 – помічник міського голови;

19.04.2006 – 20.12.2006 – провідний спеціаліст відділу розрахунків відділу субсидій виконкому Луцької міської ради;

21.12.2006 – 02.07.2007 – провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу субсидій департаменту соціальної політики Луцької міськоїради;

03.07.2007 – 30.11.2007 – провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу соціальних виплат управління соціальних допомог департаменту соціальної політики Луцької міської ради;

01.12.2007 – 05.11.2009 – провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу соціальних виплат департаменту соціальної політики Луцької міської ради;

06.11.2009 – 04.11.2010 – спеціаліст 1 категорії протокольного сектору відділу канцелярії Луцької міської ради;

05.11.2010 – 18.11.2011 – головний спеціаліст протокольного сектору відділу канцелярії Луцької міської ради;

19.11.2011 – 21.03.2016 – головний спеціаліст загального відділу Луцької міської ради;

22.03.2016 – 11.05.2023 – заступник начальника загального відділу Луцької міської ради;

12.05.2023 – 19.09.2023 – заступник начальника архівного відділу Луцької міської ради;

20.09.2023 – по цей час начальник архівного відділу Луцької міської ради.

Сімейний стан. Заміжня, виховує двох дітей.

Читайте також наші новини у Facebook