Багато українців стали переходити на інші тарифні плани у своїх операторів мобільного зв’язку.

Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запитання клієнтки під постом до Фейсбуку.

“Добрий день. як активувати тариф? Через додаток не виходить, через ні також, колцентр зрозуміло не додзвонишся. Дякую” , – поцікавилася жінка.

У відповідь на це Vodafone Ukraine повідомили, що причини, чому не вдається активувати тариф, можуть бути різними. При цьому в компанії наголосили, що зазвичай складність пов’язана з недостатнім залишком грошей на балансі.

“Спробуйте включити режим “в літаку” на 10 сек, щоб розірвати з’єднання з інтернетом, тоді перевірте рахунок за комбінацією *101#, при необхідності доповніть баланс і наберіть *101*444#. Якщо не вдасться включити пакет, напишіть у приватні повідомлення нашої сторінки, ми допоможемо” , – пояснили у Vodafone

 

Відповідь Vodafone

Відповідь Vodafone