Як стало відомо, гінекологиня Тетяна Круть зі Старої Вижівки порадила, як краще комунікувати з лікарем та телефонувати до нього.
Про це медикиня написала на своїй сторінці у фейсбуці.
«З власного досвіду знаю, що багато хто при дзвінку до лікаря нервує, не знає, як і що сказати, як пояснити, що потрібно, коли подзвонити, чи взагалі пам’ятає його лікар. Отож, як лікарка, яка щодня відповідає на 10-20 телефонних дзвінків, скажу вам по секрету: лікар вас пам’ятає, але і не пам’ятає», − написала Тетяна Круть.
У постійному потоці інформації, скарг, анамнезів, оглядів, дзвінків, прийняття рішень щодо здоров’я десятків людей мозок лікаря значно втомлюється, а тому має себе якось захистити, передає Район. Стара Вижівка.
Тож з досвідом виробляється механізм: кожен пацієнт відкладається в пам’яті, але якомога скоріше на дальню полицю, бо треба швидко перемикатися на інших.
Як же правильно телефонувати лікарю, щоб він вас швидше згадав?
«Добрий день, я ваша пацієнтка (прізвище та ім’я, була у вас місяць/рік тому зі скаргами на болі внизу живота, ви встановили мені діагноз… та призначили лікування. Зараз у мене таке питання /скарга /необхідність поговорити. Чи зручно вам зараз ? Коли найближчим часом до вас можна потрапити на прийом?», − написала лікарка.
Чудово! Картинка в голові сформувалась, і лікар може швидко зорієнтуватись.
«Ми економимо час, і ви можете отримати уважну відповідь чи домовитися про зустріч. І ще не забувайте, що лікарі − теж люди, і в них поза роботою також є особисте життя», − ідеться в повідомленні.