На Волині місцева влада ухвалила проведення навчання онлайн у прикордонних із Білоруссю громадах, що розташовані у 50-кілометровій зоні, а саме – в Камінь-Каширській, Любешівській, Ратнівській, Шацькій.
Як зауважила народна депутатка Ірина Констанкевич, питання забезпечення швидкісної інтернет-мережі та кількість точок підключення інтернету на одну школу лишається відкритим. Саме тому вона ініціювала депутатське звернення до Міністра освіти і науки Сергія Шкарлета, аби заклади освіти у прикордонних із Білоруссю громадах, що розташовані у 50-кілометровій зоні були забезпечені швидкісною інтернет-мережею та іншими формами збільшення й покращення інтернету.
Інформують Волинські Новини.
Окрім цього, у зверненні було запропоновано розробити методичні рекомендації для закладів освіти щодо дистанційного навчання в умовах війни, а також надати інформацію про роботу Українського центру оцінювання якості освіти в умовах війни та їхні пропозиції щодо покращення освітнього процесу.
У відповідь на звернення народної депутатки міністр зазначив, що у 2021 році отримали кошти на підключення до інтернету Любешівська (село Бучин); Шацька (села Адамчуки, Вілиця, Вільшанка, Кам’янка, Перешпа, Плоске, Хрипськ) громади.
Окрім того, цьогоріч від партнерів отримано перші 2500 роутерів і 1000 модемів. Відповідно до сформованих потреб, планують долучити ще більше технічних компаній і українських інтернет-провайдерів.
Представники закладів освіти можуть подати заявку на Wi-Fi в укриттях через онлайн-форму за посиланням.
Місцеві бюджети відповідають за підключення закладів освіти до якісного та швидкісного інтернету. За рахунок коштів місцевих бюджетів можна здійснити закупівлю необхідного обладнання.
Розроблено методичні рекомендації щодо підготовки та початку 2022/2023 навчального року в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні та продовження широкомасштабної агресії російських військ.
У документі запропоновано цілісне бачення моделей дистанційного навчання для здобуття загальної середньої освіти в Україні та забезпечення такого навчання закладами освіти. Документ пропонує низку рекомендацій з розвитку і забезпечення дистанційного навчання відповідно до різних обставин здобуття освіти.
Український і регіональні центри оцінювання якості освіти продовжують роботу із реалізації моніторингів якості освіти в Україні. Так, у вересні буде оприлюднено Звіт про результати другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».