У Волинських групах в соціальній мережі фейсбук користувачі часто стали поширювати неправдиве повідомлення про розіграш подарунків серед покупців мережі АТБ.
Журналісти Район.Шацьк попереджають довірливих читачів, що брати участь у таких акціях не варто, адже ніякого виграшу ніхто не отримає.
«Виберіть місяць свого народження, і ви отримаєте подарунок відповідно до місяця свого народження», – пишуть автори поста у фейсбук.
Але, аби виграти приз необхідно поділитися нашим дописом у ваших десяти групах та заповнити форму за посиланням.
Здавалося, б нічого особливого та шахрайського нема, але ж раптом пощастить.
Відразу впадає в око, що сторінка ніби-то мережі магазинів АТБ не є справжньою, та вся інформація фальшивою. На офіційних справжніх сторінках магазину немає повідомлень про подібні виграші.
Читачів відразу має насторожити й те, що фото неякісні, просто скачані з мережі. Журналісти, коли почали перевіряти фото, то виявили, що подібні пости «гуляють» соцмережами не перший рік з різними варіаціями авторитетних марок магазинів. Неозброєним оком видно, що в тексті пропонують гроші, а на фото люди виграли авто.
Якщо Вам дуже цікаво, що ж відкриється за тим посиланням, то там схована сторінка з фото, скачаними з офіційної сторінки АТБ у фейсбук, на якій нічого далі не натискається та неможливо перейти кудись ще.
Читайте також: Допомога від «Червоного хреста»: шахраї хочуть ошукати шачан
Вищезазначена публікація створена для того, аби змусити користувачів натиснув на посилання. Щойно користувач клацне посилання, як втратить свою особисту інформацію, і це просто виконає мету шахраїв. А що більше користувачів поділяться публікацією, то більше людей втраплять на гачок шахраїв.
Уже 29 тисяч людей уже поділилися інфою. До слова, коментуючи такі пости, користувачі теж роблять цей пост популярнішим.
Отож, ми виявили, що інформація щодо виграшу є шахрайською, оскільки не мають на меті проведення виграшів, а лише втрати аби заволодіти особистою інформацію ти, хто переходить за посиланням.
Ми віримо, що наші читачі не довіряють та не ведуться на подібні публікації.