У Луцьку розглядають кілька варіантів ремонту мосту на вулиці Шевченка.
Міст над Стиром у Луцьку на вулиці Шевченка давно потребує ремонту. Про це заговорили вкотре і навіть передбачили 10 мільйонів гривень на початок реконструкції.
Розпочати вирішили цього року, зокрема із проєкту. Розглядають кілька варіантів: додати третю або навіть четверту смугу і розширити міст. Або ж зробити капітальний ремонт такого, як є.
Що краще – запитали у Данила Яловенка, який досліджує дорожню інфраструктуру Луцька.
На думку фахівці, причина заторів не в самому мості, а в неефективних розв’язках з обох сторін. Йдеться про світлофор біля гіпермаркету та кільце на Набережній. Саме від цих двох розв’язок залежить пропускна здатність мосту.
«Те, що ми додамо ще одну смугу на мості, ніяк не змінить пропускну здатність цих двох розв’язкок, навіть ускладнить. Тому що кількість автомобілів збільшиться на цьому мості і він ще більше завантажиться», – пояснює експерт ГО «Просторовий рух» Данило Яловенко.
Думали і про реверсивний рух на Шевченка. Це має вигляд світлофора, який регулює, у яку сторону слід рухатися машинам в різну пору доби. Практика показує, що далеко не всі українці знають, як їхати за такими правилами, тому, на думку експертів, це призведе до ще більших заторів.
Данило Яловенко каже: передусім, думав про реконструкцію розв’язок. Щодо перехрестя біля «Нашого краю», то тут рекомендують зробити більшою ліву смугу, що веде в бік вулиці Чернишевського. Та, можливо, встановити адаптивний світлофор, який буде перемикатися залежно від трафіка в ту чи іншу сторону. Кільце на Набережній не дуже ефективне через не зовсім правильну розмітку та через те, що люди не до кінця розібралися.
«Права смуга з будь-якого під’їзду до кільця веде лише вправо, а на кільце веде лише одна ліва смуга. Кільце двосмугове. Як можна говорити про ефективність, якщо тільки з однієї смуги можна на нього заїхати», – розмірковує Данило Яловенко.
Міст на Шевченка однозначно треба ремонтувати. Утім, доцільніше, кажуть, збудувати ще один, який би сполучав вулиці Яровицю та Ковельську. Але для такого будівництва потрібно багато грошей. Тому це поки не на часі.
Усі розуміють: реконструкція мосту з додаванням третьої смуги – дороге задоволення. Це можна зробити шляхом того, що заберуть один тротуар. Зараз їх там два завширшки не більше метра. Якщо на один спрямувати усіх пішоходів та велосипедистів – можуть бути проблеми.
Детальніше – у сюжеті 12 каналу.