Виконавчий комітет Нововолинської міської ради оголосив конкурс на заміщення вакантної посади керівника (директора) комунального закладу загальної середньої освіти Нововолинської міської ради.
Прийняття документів здійснюється відділом персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради з 11-го по 30-те січня, від понеділка до п’ятниці, з 08:00 до 17:00 за адресою: проспект Дружби, 27, м. Нововолинськ, повідомляють на сайті міської ради.
Як зазначають, конкурс відбудеться 8-го лютого у приміщенні виконавчого комітету Нововолинської міської ради.
Конкурсний відбір проводиться поетапно:
1. Подання претендентами документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.
2. Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи щодо відповідності установленим вимогам;
- приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;
- оприлюднює на офіційному вебсайті засновника перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати).
3. Організація та забезпечення ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
4. Перевірка знання законодавства у сфері загальної середньої освіти.
5. Перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання.
6. Публічна та відкрита презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
10-го лютого – оприлюднення результатів конкурсного відбору (протягом 2 робочих днів після завершення конкурсного відбору).
15-го лютого – укладання трудового договору (контракту) з переможцем конкурсу, підписання наказу про призначення на посаду директора закладу освіти (протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення).
Детальнішу інформацію можна знайти на сайті міської ради Нововолинська.