Важливо Волинь Новини

Відомий блогер показав волинські краєвиди з кабіни машиніста у потязі. ВІДЕО, ФОТО

Блогер Олег Гудзеляк досліджує українські залізниці. Мандруючи потягами, він показує колійні краєвиди з кабіни машиніста. Звісно, не оминув увагою Олег і волинські маршрути.

Відзначимо, що Олег Гудзеляк родом із Трускавця. Хлопець навчався на залізничника. Він виступає, зокрема, за збереження вузькоколійок України. Багато подорожував вузькими коліями і свого часу вирішив присвятити свою діяльність збереженню цієї перлини культурно-промислової спадщини, пише ІА Волинські Новини.

Рік тому юнак почав ділитися на своєму YouTube-каналі відеороликами залізничних краєвидів, показуючи таку, здавалося б, буденну мандрівку з незвичного ракурсу.

Наразі на каналі Олега нараховується вже близько 150 відео.

На Волинь блогер-залізничник дістався пасажирським потягом за маршрутом Рівне – Ківерці – Луцьк – Ковель. Волинському краю він присвятив три відеоролики.

У першому показує прибуття поїздом із Ківерців у Луцьк із кабіни машиніста: станцію Ківерці, платформу Жабка, станцію Дачне, платформу Прилуцьке, станції Промислова та Луцьк.

«Залізниця Рівне – Ківерці – Луцьк – Ковель – це одна із останніх електрифікованих залізниць в Україні. Ще не так давно тут було суцільне царство тепловозів. Пасажирських поїздів тут не так багато, майже усі вони прямують з/до Ковеля. З вантажним рухом дещо краще: значна частина – це експорт на лінію LHS у Польщі», – відзначає Олег Гудзеляк.

Відразу два відео блогер присвятив залізничній подорожі з Ківерців до Ковеля. У цих роликах він задокументував станцію Ківерці, платформу Клепачів, платформу Валер’янівка, річку Стир, станцію Рожище, платформу Бірок, станцію Переспа, платформу Трилісці, платформу Стохід, станцію Голоби, залізницю Голоби – Радошин, платформу Вівчицьк, платформу Погиньки, платформу Дроздні, станцію Любитів, платформу Колодяжне, платформу Білий Налив та станцію Ковель.

«На Луцьку наша залізнична мандрівка Волинню не закінчується, адже попереду ще Ковель. У Ківерцях закінчується двоколійка і розпочинається одноколійка, що веде аж до самого Ковеля, де вже закінчиться електрифікація», – описує Олег Гудзеляк.