Про це йдеться на сайті Луцькради.
Право на отримання адресної грошової допомоги мають наступні категорії громадян:
1) члени сім’ї воїнів загиблих в Афганістані під час бойових дій, а саме, матері та дружини, які не перебувають у шлюбі;
2) особи з інвалідністю по зору I, II групи, діти з інвалідністю по зору та члени їх сімей. До членів сім’ї належать: дружина (чоловік), діти пільговика віком до 18 років та батьки дітей з інвалідністю по зору, які зареєстровані за однією адресою з пільговиком;
3) члени сім’ї осіб, які мають право на пільги згідно з чинним законодавством, а саме повнолітні діти, які визнані особою з інвалідністю з дитинства І або ІІ групи та не перебувають у шлюбі;
4) члени сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони;
5) батьки Героїв України, які загинули під час Революції гідності, які мають право на пільги відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»;
6) бійці-добровольці антитерористичної операції, яким наданий такий статус та членам їх сімей, крім осіб, які мають статус учасника бойових дій та особи з інвалідністю внаслідок війни. До членів сім’ї належать: дружина (чоловік), діти пільговика віком до 18 років та непрацездатні батьки пільговика, які зареєстровані за однією адресою;
7) вдови осіб з особливими заслугами, а саме вдови Героїв Радянського Союзу, які мають право на пільги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Для призначення адресної грошової допомоги подаються наступні документи:
– заява за формою;
– копії паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
– копії документів, що підтверджують право пільговика;
– копії документів, що засвідчують родинні стосунки (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження дітей тощо);
– реквізити банківського рахунку.
Під час подання копій документів особа, яка звертається за адресною грошовою допомогою, пред’являє оригінали вищезазначених документів та документ, що посвідчує особу.