Якщо перша спроба згенерувати сертифікат про вакцинацію не мала успіху, можна спробувати зробити це на порталі «Дія». А якщо не вдалося – звернутися до сімейного лікаря.
У Міністерстві охорони здоров’я України пояснили алгоритм дій у разі неможливості згенерувати сертифікат про COVID-вакцинацію в телефоні. Найчастішою проблемою, що виникає при цьому, є неможливість отримати документ нібито через те, що в системі немає даних про людину, повідомляє OBOZREVATEL.
«Можливо, причина у неправильному внесенні інформації до системи», – припустили у МОЗ.
Якщо «немає даних про вас»
Варто перевірити прізвище, ім’я, по батькові людини, яку було вакциновано (українською та англійською мовами), ідентифікаційний код, УНЗР (унікальний номер запису в реєстрі та який генерується один раз, при отриманні людиною нового біометричного паспорта) дату народження у паспорті та свідоцтві про народження, чи є актуальним номер телефону, на який можуть надходити смс-повідомлення.
Якщо йдеться про документ, який підтверджує вакцинацію дитини, треба переконатися, що до карти пацієнта внесено саме її дані, а не одного з батьків.
Окрім того, лікар має перевірити, чи немає дубліката профілю людини і чи не збігаються її дані з даними іншої людини.
Якщо виникає помилка при генерації сертифіката
У цьому разі варто звернутися до сімейного лікаря або до медичного кабінету, де було проведено вакцинацію. Там треба перевірити особисті дані пацієнта, як і в першому випадку.
Якщо сертифікат про вакцинацію недоступний
Якщо людина отримала першу та другу дози вакцини, але система каже, що сертифікат недоступний, варто звернутися до пункту вакцинації, оскільки, можливо, дані про щеплення не було внесено до Реєстру.
Після цього треба оновити мобільний додаток та спробувати сформувати сертифікат або зробити це на порталі «Дія».
Якщо «вакцинувалися не в Україні»
У разі, якщо при відмові сформувати COVID-сертифікат система говорить, що «ви вакцинувалися не в Україні», сертифікат не може бути згенерований.
«МОЗ на сьогодні намагається розв’язати це питання», – запевнили у відомстві.
Якщо «номер партії помилковий»
У разі отримання такої інформації треба звернутися до лікаря, який робив щеплення проти коронавірусу, з проханням позначити внесені дані про вакцинацію до системи як помилкові та додати правильну інформацію повторно.
«Без цього людина не зможе згенерувати документ про вакцинацію», – попередили у міністерстві.
Якщо «на жаль, виникла помилка»
Треба звернутися по технічну допомогу на портал «Дія».