Терміни реконструкції проспекту Волі в Луцьку не відповідають очікуванням ані влади, ані лучан.
Луцький міський голова Ігор Поліщук вимагає від підрядника терміново активізуватися. У міськраді планували відновити рух оновленим проспектом в перші дні жовтня, та підрядник ці плани поставив під сумнів, повідомляє телеканал «Аверс».
Тож мер організував виїзну нараду на місці ремонту, аби з’ясувати причини затримки. Відтак поставив чітку вимогу: за два з половиною тижні рух проспектом Волі мають відновити.
«Дуже мало людей. Де працівники? Я розумію, що ми могли говорити про те, що це складний об’єкт, коли міняли мережі, водогін, каналізацію тощо, вкладали асфальт. Але ж ми вже асфальт зробили. Де люди, які вкладають бруківку, велодоріжки, роблять технічну зону? Ми за два тижні готуємося відкривати проїжджу частину. Де водії мають паркуватися? Лучан такий темп виконання робіт не задовольняє, і мене також, – наголосив Ігор Поліщук. – Даю час до 18 жовтня, аби тут відкрили рух. Набирайте ще працівників, нехай люди працюють у дві зміни».
Міський голова додає: якщо підрядники не включаться в роботу на повну, з такою самою швидкістю й оплату отримають.
Дісталося на горіхи й директору департаменту житлово-комунального господарства Луцькради Миколі Осіюку. Відтепер відкриття руху проспектом Волі до 18 жовтня за дорученням міського голови – його особиста відповідальність.
«Мінімум тричі на день ви тут маєте бути. І фотозвіт – мені на телефон: скільки людей працює і що тут відбувається», – розпорядився мер.
Представник підрядника – ТзОВ «Луцькавтодорсервіс», виконроб Віталій Кізей плутається навіть у тому, скільки робітників на об’єкті. Обіцяє, що з понеділка їх побільшає.
«Зменшили кількість працівників у зв’язку з завершенням асфальто-бетонних робіт, – пояснює він. – Зараз субпідрядник завершує роботи, тоді ми ставимо бордюри, вкладаємо бруківку. Зараз проводимо прибирання. За кілька днів маємо з цим упоратися і взятися за основні роботи».
Отож, до 18 жовтня рух транспорту проспектом Волі має бути відкритий, а облаштування зупинок, велодоріжок і парковок завершене. Очевидно, що кількість робітників від підрядника та субпідрядника на об’єкті має суттєво збільшитися. Інакше розмова Луцькради з ними буде вже жорсткішою.