У Луцьку беруться за велоінфраструктуру – планують будувати нові велодоріжки, парковки і стоянки для двоколісних.
Що саме має змінитися – Ольга Матвєєва дізнавалася, пише 12 канал.
Днями у Луцьку легковик збив велосипедиста. Від отриманих травм той загинув на місці. За 2021 рік це вже 4 аварія за участі двоколісних із загиблими. Щоправда, як показує статистика, минулоріч велосипедисти значно частіше втрапляли у автопригоди.
Взагалі мінімізувати кількість таких випадків можуть належні для двоколісних умови.
Нині Луцьк за розвитком велоінфраструктури в Україні не пасе задніх. Перші велодоріжки почали з’являтися в місті у 2014 році. Велосипедисти неабияк цьому радіють, втім, нарікають на їхню недосконалість.
Та й пішоходи часто ігнорують велодоріжки там, де вони таки є. Велосипедистам доводиться виїжджати на дорогу чи тротуар через те, що містяни просто не помічають знаки під ногами.
Проблема в тому, що вони не помічають велодоріжки через недосконалу розмітку. Вона має “кидатися в очі”, а знак велосипеда дублюватися через кожні 20-30 метрів. Ще одна причина – необізнаність лучан, адже через відсутність інформаційної політики ті можуть лише здогадуватися – можна чи не можна ходити на доріжках.
Стратегію розвитку велоінфраструктури розробили на найближчий десяток років. Впродовж цього часу облаштовуватимуть мережу велодоріжок, парковок, стоянок, пунктів технічного обслуговування, ремонту, а також оренди електросамокатів та велосипедів.
Скільки це вартуватиме – у Луцькраді говорити наразі не беруться. Восени створять робочу групу, яка вивчить проблеми, створить веломаршрути, а також розрахує вартість їх облаштування у Луцьку. Реалізувати концепцію планують до 2030 року.