На рахунку клієнтки залишилися кошти, але зняти вона їх не може.
ПриватБанк заблокував усі картки своєї клієнтки, яка до цього проводила безліч операцій за рахунками (займалася купівлею та продажем криптовалюти).
Як пише Обозреватель, на рахунку жінки залишилося 23 тисяч грн, а повернути доступ обіцяють тільки через 120 днів.
На форумі Мінфін одна з клієнток банку поскаржилась, що їй заблокували всі картки.
У відповіді на звернення в банку повідомили, що потрібно чекати.
“В один прекрасний день “Приват” заблокував усі мої 5-6 карток, якими користувалася більш ніж п’ять років! І змусив чекати спочатку 5 днів, потім 14, потім знову 15. У сумі вийшло 40 днів. У результаті передзвонили і сказали чекати 120 днів”, – пише клієнтка.
Відзначимо, що рахунок могли заблокувати внаслідок фінансового моніторингу. Якщо клієнтка постійно переказувала й отримувала гроші з різних рахунків, до того ж суми не були підтверджені офіційними доходами, банк повинен був відреагувати на такі операції.
“Раніше з вами зв’язувався співробітник банку і надав інформацію щодо вашого питання. Рекомендуємо очікувати зазначених раніше термінів вирішення питання”, – відповіли клієнтці в ПриватБанку.
Згідно з рекомендаціями НБУ, клієнта потрібно перевіряти, якщо:
• обсяг готівкових операцій за рахунками не відповідає типовому обсягу для такого клієнта;
• постійно здійснюються операції з готівкою на великі, округлі суми;
• клієнт регулярно змінює дрібні банкноти на великі.
Не так давно клієнтка ПриватБанку Тетяна Хода поскаржилась, що з її картки зникли кошти у розмірі майже 35 тисяч гривень.
Жінка повідомила, що “полетіли” кошти з зарплатної картки без її відома, без СМС-повідомлень. У фінансовій установі повертати гроші їй не поспішають, посилаючись на процедуру перевірки та розгляду її заяви з оскарженням операцій за банківською карткою.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку 26 червня зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку на картці.
Як повідомив прессекретар банку Олег Серга, причиною цього став збій.
А восени 2020 року клієнти ПриватБанку поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. Причиною цього стала масова оплата товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Протягом години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи.