Аби з’ясувати точну причину затоплення під час рясних злив окремих мікрорайонів міста варто впровадити геоінформаційну систему в зливових каналізаціях.
Про це йшлося під час засідання комісії міськради з питань комунального майна та приватизації, передає ІА Волинські новини.
Голова комісії Михайло Щур поцікавився у директора КП «Луцькводоканал» Віктора Гуменюка про те, що ж є причиною підтоплень на 33 та 40 мікрорайонах після інтенсивних злив.
Свого часу називалися причинами збільшення площі асфальтного покриття і обмежена пропускна спроможність мереж. Чи це так?
«Свого часу називалися причинами збільшення площі асфальтного покриття і обмежена пропускна спроможність мереж. Чи це так?», – запитав він.
Зі слів керівника підприємства, зливовою каналізацією там опікується КП «Луцькспецкомунтранс», яке її обслуговує. На його думку точну причину можна було б визначити через впровадження геоінформаційної системи, як це зробили на КП «Луцькводоканал».
«Ми впровадили проект геоінформаційних систем і тепер можемо прорахувати і змоделювати перспективи фекальної каналізаційної системи, можемо відстежувати, де вузькі місця.
Аналогічно треба впроваджувати геоінформаційну систему в зливових каналізаціях, щоб проінвентаризувати всі наявні мережі, визначити площі басейнів прийняття води. І тоді можна змоделювати, в чому причина: чи асфальтування, чи неспроможність системи. А якщо пропускна спроможність дозволяє, а вона не пропускає воду, то було б зрозуміло, що десь на ділянці є засмічення і треба промивати, чистити чи пробивати. Є випадки, коли труби пронизує коріння дерев, проростає туди, і хоч діаметр труби дозволяє прийняти таку кількість води, через те, що там коріння, пропускна спроможність зменшується», – каже Віктор Гуменюк.