У Луцьку збудують пішохідну набережну через усе місто.
Про це пише ІА “Конкурент”.
«Територія шириною 25 метрів з обох берегів річки є природоохоронною зоною, тут не можна будувати. Я пропоную раціонально використати цю величезну ділянку з користю для нашого міста.
Вздовж річки можна викласти пішохідні алеї з лавками та сучасним вуличним освітленням. Тут буде зручно ходити пішки, їхати на велосипеді, електросамокаті чи роликах. Це стане додатковим маршрутом, який з’єднає мікрорайони міста і парки та створить комфортні умови для пересування Луцьком», – розповів меценат Андрій Покровський.
Бізнесмен каже, що у багатьох містах Європи вздовж річок створюються цілі набережні для піших прогулянок та й взагалі максимально заоохочується пересування пішки або ж з використанням власного екологічного транспорту.
«Рекреаційна зона «Сіті парк», яка створена у 2015 році з моєї ініціативи, є яскравим прикладом, що такий проєкт може бути дуже успішним, довговічним, приваблюватиме лучан та гостей міста», – підкреслив він.
Звідки та куди?
Сьогодні активно ведеться розробка комплексної транспортної схеми обласного центру. За цю роботу відповідають фахівці Луцького національного технічного університету, які нещодавно продемонстрували свої напрацювання у стінах міської ради.
Вивчивши побачене, ряд депутатів, архітекторів, представників транспортної галузі та інші подали свої пропозиції ЛНТУ для врахування. Маршрут розпочинатиметься від проспекту Відродження, пролягатиме через парк 900-річчя та з’єднуватиметься з рекреаційною територією, яка буде знаходитися поряд із житловим комплексом “Оселя парк”.
Звідти він продовжиться вздовж річки до мосту на вулиці Карпенка-Карого. Тут доведеться його або перервати, або запроектувати перехід, оскільки під мостом доріжку прокласти не вийде, а на ньому знаходиться проїзна частина. Також перешкоджає залізнична колія з іншої сторони дороги.
Далі маршрут відновиться на іншій стороні дороги та пролягатиме вздовж русла до вулиці Задворецької, де з’єднається із «Сіті парком» та, будучи прокладеним паралельно дитячій залізниці, продовжиться аж до вулиці Шопена. За приблизними підрахунками довжина маршруту становитиме близько трьох кілометрів.
Зі слів забудовника, вартість одного квадратного метру доріжки становить близько 600-700 гривень. Наразі фахівці вже розпочали роботи з благоустрою прилеглої до житлового комплексу території та займаються мостом, який з’єднує Чорновола та Балку. Зазначимо, що окрім доріжок, компанія облаштує мультифункціональний спортивний та дитячі майданчики, місця для вигулу тварин, пірси для рибалок, лавочки тощо. Завершити планують у 2022 році.