У Луцьку рахунки за послуги трьох комунальних підприємств можна буде оплатити за однією квитанцією. Ідеться про платежі “Луцькводоканалу”, “Луцьктепла” та “Луцькспецкомунтрансу”. Квитанцію формуватиме Муніципальний сервісний центр, і вона має суттєво зекономити кошти міста, – повідомляє ІА Конкурент.
Про це стало відомо під час депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства у четвер, 22 квітня. Розгляд цього питання ініціював депутат від Громадянського Руху “СВІДОМІ” Михайло Наход.
“Ми ініціювали запрошення на комісію представників “Міського обчислювального центру” та новоствореного Муніципального сервісного центру з двох причин. Перша – з 1 травня комунальні підприємства не будуть співпрацювати з МОЦом, а тому даних по водопостачанню, теплопостачанню та вивезенню сміття не буде у єдиній квитанції. Друга – мешканці звертаються у нашу приймальню щодо того скільки квитанцій на оплату комунальних послуг вони отримають з 1 травня та як будуть платити”, – пояснив Михайло Наход.
Представник “Муніципального сервісного центру” Денис Бутонін пояснив, що нововведення суттєво спростить процедуру оплати за комунальні послуги. Зокрема, збільшиться кількість пунктів прийому платежів. Платити за комуналку можна буде навіть через термінали Ibox. Крім того, споживач зможе в одному місці (у кабінеті Муніципального сервісного центру), в електронному кабінеті споживача або в додатку для смартфону подати покази всіх лічильників – за спожиту електроенергію, газ, воду холодну, воду гарячу – все на одній сторінці, не ходячи по різних кабінетах.
Наразі в травні мешканці міста отримають дві зведені квитанції: одну від Муніципального сервісного центру з рахунками за гарячу і холодну воду, опалення і вивезення сміття, а іншу – за решту комунальних послуг – від Міського обчислювального центру.
Крім того, у перспективі до послуг Муніципального сервісного центру планують додати можливість оплатити садочок, штрафи муніципалів і таке інше, а також опцію надсилання квитанцій за комунальні послуги електронною поштою.