За ініціативи голови фракції “СВІДОМІ” Тараса Шкітера у Луцькій міській раді прозвітувало керівництво ТзОВ “Сіті Кард Систем”.
Це відбулося у четвер, 24 лютого, під час сесійного засідання.
Так, депутат зазначив, що потреба у звіті виникла, оскільки е-квиток запроваджено понад рік назад. Разом із цим чимало лучан нарікає на незручність поповнення карток, їхню високу вартість та недосконалість роботи мобільного додатку.
Своєю чергою заступниця директора ТзоВ “Сіті Кард Систем” Інна Артемчук повідомила, що станом на сьогодні 51% від загального пасажиропотоку користується безготівкою оплатою. Інші використовують готівку або ж їздять “зайцями”. За весь час існування системи стандартними картками проїзд оплатили 11 мільйонів 200 тисяч разів. Пільговими – 7 мільйонів. Учнівськими – 2 мільйони 600 тисяч. Додатком – 845 тисяч. За весь час було видано 130 тисяч стандартних карток. Пільгових – 43 тисячі. Учнівських – 38 тисяч. Додаток скачано 59 тисяч разів.
Натомість Тарас Шкітер зауважив, що саме на мобільний додаток припадає найбільша кількість нарікань та запитав, чи планує компанія його удосконалювати. Також він рекомендував запровадити можливість поповнення е-квитків через термінали “Ibox”.
“При спробі знайти маршрут до Музею сучасного мистецтва Корсаків мені пропонує скористатися підвісною канатною дорогою. Разом із цим в плануванні маршрутів неможливо вписати адресу, де ти знаходишся. Якщо я турист та бачу вивіску на будинку, для прикладу «Соборності, 6», то при спробі ввести цю адресу, аби мені показало маршрут, мені пропонує чотири зупинки з назвами «Соборності». Тому для гостя міста взагалі незрозуміло, яка з них для нього”
“За час нашої роботи додаток оновлювався вже кілька разів, востання це відбулося упродовж минулого місяця. Воно пов’язане з модулем планування поїздок. Наразі функціонал розширений та проходить адаптацію під україномовний контент”, – відповіла йому Інна Артемчук.
Міський голова Ігор Поліщук додав, що Луцьк – єдине місто, яке запровадило повністю безготівкову систему та закликав керівництво “Сіті Карду” дослухатися до пропозицій Шкітера.
“Я вважаю, що ми досить вдало реалізували цю ініціативу, оператор готовий удосконалюватися. Я думаю, що ми доведемо систему до того, що вона працюватиме без перебоїв. Я думаю, що наш досвід запровадження е-квитка стане прикладом для інших міст”, – сказав він.