П’ять гривень за проїзд: лучанин зареєстрував петицію
У Луцьку хочуть штрафувати перевізників за недотримання графіків руху та маршрутів, скоригувати рух громадського транспорту на окремих маршрутах, ввести одноразові електронні квитки та провести громадське обговорення щодо зменшення вартості проїзду до 5 гривень
За словами чоловіка, у місті спостерігається незадовільна ситуація, пов’язана з рухом міського транспорту у вечірні години, зокрема автобусів №1, 3, 9, 10, 11, 22, 25, 26, 29, 31 та інших, що прямують до віддалених районів міста.
«Так, на маршрутах №3, 31 транспорт взагалі відсутній ще о 21:00, а дістатися навіть до центру міста з мікрорайону ЛПЗ після 21:30 взагалі неможливо, бо водії маршрутів №10, 11, 9 масово з’їжджають з рейсів. На більшості маршрутів у вихідні дні, а на деяких і в будні, в рейс виходить значно менша за вказану в договорах кількість транспортних засобів», – зазначив Олександр.
За словами чоловіка, у місті спостерігається незадовільна ситуація, пов’язана з рухом міського транспорту у вечірні години.
На його думку, разом із введеними карантинними обмеженнями щодо кількості пасажирів це призводить до того, що пасажири не можуть вчасно дістатися у потрібне місце.
Аби покращити ситуацію, автор петиції пропонує вжити кілька заходів:
оприлюднити на офіційному сайті Луцької міської ради та у ЗМІ, невідкладно провівши відповідний моніторинг, реальну та заявлену в договорах кількість транспортних засобів на маршруті, кількість та причину скарг громадян на перевізника;
провести відкриті громадські слухання з питань повернення маршрутів №4 (Залізничний вокзал – Калина), №47, 18, 32, 33. Також винести питання відповідності вартості проїзду якості надаваних послуг та підняти питання можливості зменшення вартості проїзду до 5 гривень;
розглянути можливість введення системи штрафів перевізників (від 1000 гривень) за недотримання графіку руху, відсутність рейсів, недотримання маршруту, неналежний стан транспортного засобу, хамську поведінку водіїв тощо;
забезпечити негайне встановлення терміналів для поповнення електронних квитків на більшості зупинок міста;
впровадити одноразові паперові квитки (на одну чи декілька поїздок) з наявним на них QR-кодом для реєстрації поїздки через валідатор;
скасувати комісію, що стягується за оплату з допомогою банківської картки;
впровадити поповнення електронного квитка в терміналі не лише готівкою, а й банківськими картами;
спрямувати працівників департаменту муніципальної варти на проведення постійних рейдів щодо дотримання перевізниками графіків руху та наявності рейсів;
забезпечити доїзд жителів громади до приєднаних приміських сіл міським транспортом, зокрема продовжити маршрут №22 хоча б до Княгининка, організувати доїзд не лише до Прилуцького, а й до Дачного, Жабки, інших приєднаних сіл;
із перевізниками, на роботу яких є понад 100 скарг громадян на місяць чи зафіксовані 10 і більше грубих порушень, негайно розірвати договори на перевезення з забороною брати участь в подальших конкурсах;
змінити процедуру перевірки перевізників перед підписанням договору, зокрема зробити обов’язковими умовами наявність у нього у власності чи оренді за офіційно укладеним договором потрібної кількості транспортних засобів, що перебувають у належному технічному стані, перевірку автобусів, які курсуватимуть за маршрутом.
Нагадаємо, аби петицію розглянули органи місцевого самоврядування, за 15 діб її мають підписати як мінімум 300 людей.