У Луцьку частина приватних перевізників розпродує свій транспорт, як наслідок місто може стикнутися з проблемою перевезення пасажирів в тих районах міста, де відсутній електротранспорт.
Про це в ефірі «Аверсу» розповів депутат від фракції ВО «Свобода» Михайло Щур.
Через системні карантинні обмеження, страждає малий та середній бізнес. Не виключення і малі приватні перевізники, які надають послуги у Луцьку.
Як розповів депутат Михайло Щур, частина приватних перевізників готується покинути цей ринок послуг та розпродує транспорт.
«В годити пік, навантаження на транспорту систему міста зростає. У випадку, якщо певні приватні перевізники покинуть ринок, комунальний транспорт може не справиться з перевезенням пасажирів. Настане транспортний колапс», – коментує Щур.
Нині автопарк тролейбусного депо у Луцьку поповнюється, на останній сесії депутати прийняли на баланс громади 4 нових транспортних засоби. До кінця року надійде очікується ще з дясяток, в загальному Луцьк отримає 30 новеньких тролейбусів серед них 5 на автономному ходу.
Однак, вже сьогодні є проблема, коли мікрорайони міста лишаються без міського сполучення у час пік чи вечерні години. Як приклад сполучення з мікрорайоном Вишків.