Сучасний автомобільний ринок неймовірно багатий на асортимент. Особливо, коли мова заходить про його вторинний сегмент. Сьогодні майже кожен може знайти собі транспортний засіб до душі, потреб і кишені. Найчастіше все перераховане навіть вдається поєднати в одній машині. При цьому було б нерозумно і безсоромно заперечувати, що є і такі машини, які не затримуються у своїх власників. І в першу чергу мова йде про моделі з ринку б/у автомобілів.
1. Hyundai ix35
Сьогодні даний автомобіль згадують не часто, проте ще 5 років тому він був справжньою бомбою ринку. Але як відомо: чим вище злітаєш – тим більше падати. Вельми непоганий позашляховик на старті продажів привернув увагу доступною ціною, багатим оснащенням і непоганою начинкою. Похвалитися автомобіль міг і відмінним інтер’єром. Все йшло дуже добре.
Найгірше в Hyundai ix35 показали себе 2-літровий силові агрегати, які почали безсовісно ламатися вже на позначці в 70 тисяч км пробігу. Жахливо поводився і каталізатор. Дуже скоро виявилися і численні нехай і менш значні проблеми. Однак в кінцевому підсумку, за сукупністю чинників, багато водіїв просто почали позбавлятися від цього чуда техніки.
2. Audi Q7
На сьогодні даний автомобіль вже 5 років як не випускається, а тому абсолютна більшість Audi Q7 існує саме на вторинному ринку. Втім, і до цього моменту у машини все було в повному порядку у відносинах з даним сегментом ринку. Багато власників змінюють Q7 вже через 6-18 місяців з моменту покупки. Причому стосувалося це свого часу і повністю нових машин. Відштовхував від машини водіїв не найкращий двигун, проблемний ГРМ і технічне обслуговування з просто астрономічною ціною.
При цьому було б помилкою думати, що Audi Q7 – це поганий автомобіль. Насправді машина вийшла цілком собі добротною. Із застереженням на те, що такою вона буде тільки для тих водіїв, що готові витрачати на неї чималі суми грошей. З сильних же сторін: невелика ціна за сам автомобіль, хороший стильний дизайн, дуже багате оснащення.
3. Skoda Yeti
Вельми популярний кросовер, який набув великої популярності на ринку майже відразу після своєї появи 2009 році. Рестайлінг 2013 року подарував Йеті новий комфортабельний салон. Пройшлися інженери тоді і по начинці. Слід зазначити, що навіть після цього автомобіль залишався (і продовжує залишатися) вельми придатним кросовером на всі випадки життя. Однак, є одне велике «але» – це двигун машини.
Мотори 1.8 TSI на українських просторах показують себе погано. Пробіг 120 тисяч км без капітального ремонту – це вже подвиг для такої установки. При цьому найбільша проблема двигуна полягає в якомусь просто феноменальному «масложерстві». З таким двигуном в сервіс варто навідуватися кожні 30 тисяч км пробігу. Ця неприємність робить Йеті частим гостем на «вторинці».
А також: Mercedes E-Class
З одного боку, автомобіль лінійки Mercedes E-Class – дуже популярні і любити їх дійсно є за що. Звичайно ж, оцінити по достоїнству їх можуть лише ті, хто має достатню суму грошей для придбання німецького красеня. Крім приватних рук не найбідніших людей, E-Class можна часто побачити в розпорядженні силовиків і державних службовців. У однозначний плюс всіх автомобілях серії йде багате оснащення, розкішний дизайн, динаміка і керованість на належному рівні.
Однак, в Mercedes E-Class не без підводних каменів. Або точніше – не без «підкапотних». Відносно слабкі агрегати для машини такого класу і абсолютно ненадійний механізм ГРМ, проблеми з поршнями і маслоз’ємними ковпачками. Все це опускає планку ресурсу двигуна до 150-180 тисяч км. Моделі з 1.8-літровими установками і взагалі можуть зламатися вже на 40-50 тисячах пробігу. Все це робить даний Mercedes частим гостем на вторинному ринку, причому продається машина з дуже урізаною ціною.