Лучанка скаржиться на “ввічливе” обслуговування в луцькому закладі.
Про це вона написала в спільноті Search Луцьк в Instagram.
Текст допису подаємо без змін:
“Після насиченого відпочинку в Порт Сіті вирішили перекусити.і завітали в БЕСТ БУРГЕР.(краще б ми туди незаходили,а то тільки зіпсували собі настрій)😵
Діти 11 та 13 років пішли робити замовлення в Бест Бургер .і коли повернулись сказали що ті дівчата продавці фиркають і в повишеному тоні до них розмовляють,то мол в них здачи немає з 200 грн і де вона має її взяти їм.
Ми підійшли і зробили зауваження , що з дітьми себе так вести неможна.вони такі самі клієнти як і дорослі.де повага?Продавець почала і до мене в повишеному тоні казати що діти все перекрутили,і я попросила книгу скарг.На це навіть ніхто невідреагував.
Потім в розмову підключився той хлопець з сусіднього Бест Коффе і сказав що якщо нам щось неподобається то ідіть нах….З Мого Кафе. І щоб я вас тут більше ніколи небачив…
І в догонку показав фігуру з 3 пальців🖕🖕
Я недумаю що це його кафе
Бо ВЛАСНИК себе так би невів.
Нащо дивляться власники…..
Діти це і є більшість їхніх клієнтів.
Потім ми зайшли на їхню сторінку і прочитали відгуки і все стало ясно.
МОЯ ПОРАДА ВАМ ДРУЗІ.
В першу чергу якщо десь хочете перекусити і відпочити заходьте на сайт цього закладу”, – Наталія Фик.