Як стало відомо, деякі ділянки доріг в Україні перейдуть у приватне користування.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, пише «Економічна правда».
«6 ділянок доріг, відібраних для потенційних пілотних проєктів ДПП, будуть реалізовані в рамках Першої програми державно-приватного партнерства у дорожній галузі… Спільно з Укравтодором, Світовим банком і IFC презентували їх сьогодні 310 учасникам із 43 країн світу та 38 компаніям потенційних інвесторів», – написав він.
Криклій уточнив, що йдеться про дороги Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19); Харків-Дніпро-Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); Бориспіль-Полтава (М-03); Херсон-Миколаїв (М-14); Київ-Житомир-Рівне (М-06); Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв (M-04, H11).
За його словами, ці автошляхи сполучають 10 областей України, і понад 12 мільйонів жителів зможуть на собі відчути покращення дорожньої інфраструктури.
«ДПП – це не про платні автошляхи, а про «дороги в розстрочку», коли держава залучає приватні інвестиції у будівництво, а інвестор реалізує проєкт за свої гроші та після здачі дороги в експлуатацію отримує платежі від держави. Це вигідно усім», – наголосив міністр.
За повідомленням пресслужби МІУ, модель, запропонована першою програмою ДПП у дорожній галузі, дасть змогу залучити у середньостроковій перспективі понад 9 млрд доларів приватних інвестицій для відновлення та обслуговування понад 4,5 тисячі кілометрів доріг державного значення.
«Всі проєкти передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-25 років. А це додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури», – зауважив Криклій.