До редакції «Район.Шацьк» звернулася жителька Світязя з проханням опублікувати відео, в якому працівниця «Укрпошти» відмовилася її обслуговувати.
Жінка розповіла, через що виник конфлікт. Зранку працівниця установи запізнилася на роботу і людям, які очікували сказала, що обслуговувати людей поки не буде, бо має інші справи. За словами світязянки, після цього виник скандал. Працівниця пошти сказала, що не буде обслуговувати через те, що клієнтка образила її.
«Рівень обслуговування 21 століття. Укртелеком, начальниця відділення зв’язку села Світязь, щоб не обслуговувати клієнта, пообзивала, поображала, вирвала з рук телефон з відео та силоміць виштовхала за двері клієнтку, яка просто прийшла заплатити за інтернет. А де етика поведінки на робочому місці, або просто людяність? Не знаєте, що це таке? Кому ж вигідно приймати на таку посаду людину без освіти та фаху? За 20 років інженерного стажу зустріла таке хамство тільки на батьківщині. Дякую, що без матюків. І як донести, що поводити себе так соромно?! А ще можна заробити адмінправопорушення» – каже авторка відео.
Згодом начальниця відділення зв’язку викликала поліцію та заявниця каже, що не дочекалася приїзду поліцаїв, бо не хотіла слухати далі образи у свою адресу.