Люди по кілька годин мусять стояти на вулиці у черзі до Луцького відділу обслуговування громадян пенсійного фонду, щоб вирішити свої питання, – розповіла лучанка Тетяна Кондратюк.
Черга рухається повільно. У приміщенні не створили належних умов для прийому громадян у час пандемії, – каже Тетяна Кондратюк. Жінці треба довідка, – передає Суспільне.Волинь
“Минулого місяця брали цю довідку та мій паспорт. Заносили спеціалісту і через хвилин 15 повертали”, – каже Тетяна Кондратюк.
Сьогодні вона тут стоїть майже годину, а черга не рухається.
Лучанка Ніна Іщишина стоїть в черзі понад годину. Півроку тому подала документи на оформлення пенсії.
“То не така буква стоїть, то не такий номер коду. Я мала іти на пенсію у 59 з половиною, уже мені 60, а я все ходжу”, – каже жінка.
Не могла додзвонитися до Луцького відділу обслуговування громадян лучанка Єва Карпівна. Їй потрібно взяти довідку про розмір пенсії за пів року. Жінка прийшла за цією довідкою і мокне під дощем.
Начальниця відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду у Волинській області Леся Дацюк пояснює, що із запровадженням карантину обмежили прийом громадян у приміщенні установи. В середньому за день тут обслуговують 326 людей.
Луцьк та Луцький район – це приблизно 65 тисяч пенсіонерів і всі вони обслуговуються у Луцькому відділі. Черги частково виникають через те, що люди не використовують електронні сервіси, не реєструються онлайн. Відтак не можуть рівномірно розподілити свій прихід, – каже Леся Дацюк.
Також відділ обслуговування громадян змінив свою роботу. Раніше тут починали працювати з 8-ої години ранку, нині ж з 10-ої відчиняються. Люди не всі про це знають, тому вже в 9-ій ранку черги біля приміщення.
Зі слів Лесі Дацюк, в області працює 14 відділів і два сектори обслуговування громадян. Усі вони працюють в такому ж режимі.