Інститут кольору Pantone підтримав кампанію боротьби з культурою сорому, що існує навколо місячних. Ініціював кампанію шведський бренд Intimia, який створює товари для інтимної гігієни.
Про це повідомляє The Guardian.
Фахівці Pantone створили колір Period — «Менструація». Ось що каже з цього приводу віцепрезидент Інституту кольору Pantone Лорі Прессман:
Це активний, впевнений, авантюрний і сміливий відтінок червоного. Він надихає людей з менструацією пишатися тим, хто вони є. І закликає усіх, незалежно від статі, легко та відкрито говорити про цю природну функцію тіла.
Нагадаємо, система Pantone розроблена в 1963 році в США для вирішення проблеми складного узгодження кольорів у поліграфічній промисловості. Однойменна книга зразків тепер має спектр у 2625 кольорів.