На ДКП «Луцьктепло» повідомили, що отримують багато звернень від городян щодо нарахованих в квитанціях значних заборгованостей за послугу з постачання гарячої води, не зважаючи на те, що в попередні періоди всі нарахування сплачували вчасно і в повному обсязі.
На підприємстві пояснили причину нарахування боргів.
Нагадують, що на початку року Луцьктепло повідомляло про необхідність здійснення метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки: «Відповідно до Закону України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність», усім абонентам, у яких у 2017 та 2018 роках закінчився міжповірочний інтервал квартирних лічильників гарячої води (таких близько 2000), було вручено персонально, надіслано поштою, розміщено в особистому кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло» на офіційному сайті підприємства повідомлення про граничні терміни для проведення метрологічної повірки засобів обліку».
Такими повідомленнями споживачі були попереджені, що в разі непроведення повірки до зазначеного в листі терміну, нарахування плати за послугу з постачання гарячої води для особового рахунку буде проводитись згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі.
Беручи до уваги карантинні обмеження, ДКП «Луцьктепло» відтермінувало крайні терміни для здійснення повірки лічильників гарячої води. Однак, вже з 31 серпня 2020 року споживачів, у яких міжповірочний інтервал для повірки лічильників завершився у 2017 році було переведено на норму споживання. Тобто, споживачам, які протермінували повірку, здійснено перерахунок за період з 2017 року до 31 серпня 2020 року згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі.
Із 31 вересня 2020 року це чекає й на тих, у кого міжповірочний інтервал для повірки лічильників завершився у 2018 році
Споживачам нагадують, що перед проведенням метрологічної повірки та для отримання довідки щодо термінів та способів проведення періодичної метрологічної повірки необхідно звернутися в центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» особисто (вул. Гулака Артемовського, 20. Вхід з вулиці) або за телефонами +38 (0332) 773 200, +38 (050) 438 9277, +38 (050) 438 3802, Viber – +38 (050) 438 9277, +38 (050) 250 1021 (з понеділка до четверга – з 08:00 до 16:45, в п’ятницю – з 08:00 до 15:30. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45).
Окрім того, ця інформація доступна в Особистому Кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло» .
«Щоб нарахування не здійснювалися, споживач має звернутися в центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» з проханням опломбувати ввід гарячої води в квартирі в установленому порядку. Кваліфіковану довідку щодо цього також можна отримати в центрі обслуговування споживачів», – йдеться в повідомленні підприємства.
Луцьктепло наголошує на необхідності здійснення вчасної метрологічної повірки всіх засобів вимірювальної техніки.