Новини

Міносвіти зобов’язало директорів навчальних закладів першими пробувати шкільну їжу

Міністерство освіти і науки України направило головам облдержадміністрацій листи з попередженням про недопущення погіршення умов харчування у школах в умовах карантину.

У МОН закликали голів облдержадміністрацій організувати ефективну взаємодію в цьому питанні між регіональною владою, учасниками освітнього процесу, постачальниками продуктів і послуг з організації харчування, – пише Практика влади.

У листі акцентується увага на неухильному дотриманні Постанови Головного санітарного лікаря України, від 22 серпня 2020 року, що визначає чіткі протиепідемічні заходи безпеки, які необхідно виконувати в навчальних закладах під час пандемії.

Зокрема, в школах заборонено харчування дітей за принципом «шведського столу» і самообслуговування. Під табу – питні фонтанчики. Учні повинні відвідувати столові відповідно із суворим графіком, відстань між столами – не менше 1,5 м, за одним столом – не більше 4 дітей. Всі працівники шкільних їдалень, в тому числі і кухаря, зобов’язані бути протягом робочого дня в засобах індивідуального захисту.

У разі неможливості забезпечити дітей гарячими стравами, директори навчальних закладів повинні забезпечити роздачу учням попередньо розфасованої їжі. Персональна відповідальність за допущені порушення лягає на керівників і засновників шкіл, незалежно від підпорядкування, типу і форми власності навчальних закладів.

Крім того, директори навчальних закладів зобов’язані особисто затверджувати зразкове меню на два тижні вперед і погоджувати меню наступного дня. При цьому, керівники шкіл будуть відповідати за якість харчових продуктів і їх попередню оцінку за смаком, запахом, кольором, консистенцією, умов зберігання і так далі. Тільки після завіреного підписом висновку директора школи про свіжість продуктів, вони можуть подаватися дітям на стіл або відправлятися на кухню для приготування страв.

Контролювати і карати порушників організації безпечного харчування школярів буде Госпродпотребслужба України.

Leave a Comment