Новини

Агіткампанія на місцевих виборах може бути зірвана через помилки у Виборчому кодексі

Новий Виборчий кодекс забороняє кандидатам розповсюджувати агітматеріали вартістю понад 1,02 гривень. Ця помилка в кодексі може зірвати проведення агіткампанії.

Про це голова Комітету виборців України Олексій Кошель повідомив під час пресконференції у п’ятницю.

За словами Кошеля, вже 15 вересня, з’являться перші кандидати на місцевих виборах, які не зможуть вести повноцінну агітаційну кампанію. Причина цьому — груба помилка, яка була закладена в Виборчий кодекс.

“Зокрема ч.6 ст.57 (це обмеження щодо ведення передвиборної агітації), яка передбачає, що вартість агітаційних матеріалів не повинна перевищувати 6% від неоподатковуваного мінімуму. Законодавець просто переплутав неоподатковуваний мінімум, який на сьогодні становить 17 грн, і прожитковий мінімум, який становить 2189 грн“, — заявив голова КВУ.

Через допущену депутатами помилку, кандидати опинилися в ситуації, коли вони не можуть витрачати на агітаційні матеріали більш ніж 1,02 грн.

В статті надано широкий перелік того, що є агітаційними матеріалами. Це і плакати, і сірники, і шарфи, й навіть флешки.

Комітет виборців України закликає Верховну Раду вже на наступному пленарному тижні виправити технічну помилку в кодексі. КВУ радить встановити вартість агітматеріалів на рівні 15-20 грн, та застерігає від встановлення ліміту на рівні 65 грн, який, судячи з усього, прагнули спершу встановити нардепи.

Leave a Comment