Луцьк увійшов до міст, які найменше інвестували у капітальний ремонт доріг. Більше того, порівняно з 2017 роком у минулому році місцева влада скоротила фінансування капітального ремонту більше ніж на 31 %.
Про це стало відомо з дослідження “Катати асфальт чи “закатати” в асфальт: чого досягли міста України?”, – передає ІА Конкурент з посиланням на Центр спільних дій.
За результатами дослідження, Луцьк опинився серед міст, які найменше виділяли грошей на ремонт доріг в останні роки – близько 4 % з бюджету у 2019 році.
“Ймовірно, це означає, що дороги не в пріоритеті для місцевої влади. Попри це, у Луцьку відремонтували близько 1,76 м кв. дороги на одного жителя, що є середнім показником в Україні”, – йдеться в повідомленні.
Самі жителі Луцька, згідно з даними Міжнародного республіканського інституту, оцінюють стан покриття доріг, як поганий або жахливий (37 %).
“Містам потрібна чітко визначена політика місцевої влади, яку повинні вимагати жителі, виходячи з власних актуальних проблем. Вона дозволить покращити ремонт доріг, надати перевагу капітальному ремонту над поточним, суттєво знизити ціну ремонтних робіт, забезпечити рівномірну реконструкцію різних типів покриттів у місті”, – зазначає Костянтин Шокало, аналітик Центру спільних дій.
Завдяки реформі децентралізації місцева влада отримала значно більше автономії у різних сферах, зокрема у дорожньо-транспортній. Тепер саме місцеві політики відповідають за стан дорожнього покриття у місті, тротуари та міжбудинкові проїзди, послуги громадського транспорту та стан шляхопроводів чи комунальних мереж.