Кінцеві ціни на товари, запропоновані на момент запуску онлайн-магазину IKEA в Україні, обумовлені декількома факторами.
Про це заявили в пресслужбі компанії, передає InfoResist.
Зазначається, що серед факторів, які впливають на вартість товарів, обсяги, імпортні мита, коливання валюти і транспортні витрати.
«Ми продовжуватимемо наполегливо працювати над тим, щоб у майбутньому запропонувати нижчі ціни на нашу продукцію та послуги», — зазначили в IKEA.
Наприклад, матрац “Ховог” на польському сайті IKEA коштує майже 5,7 тисяч грн (в еквіваленті), на російському – 3,6 тисяч грн, а в Україні – 6,5 тисяч грн.
У той же час ціни на невеликі товари (зокрема, декор) не сильно відрізняються.
Нагадаємо, 14 травня IKEA офіційно запустила онлайн-продаж своєї продукції в Україні. Проте вже 25 травня компанія призупинила прийом нових заявок і обмежила доставку товарів по країні.