У Луцьку варто розпочати підготовку до запуску громадського транспорту. Визначити умови та графік руху, врахувати можливі ризики. Оскільки його відсутність створює сьогодні значно більше незручностей і заважає хоч трохи оживити завмерлу економіку міста.
Таку думку висловив депутат Луцької міської ради від ВО «Свобода» Андрій Білан. Про це повідомляє інформаційне агенство “ВолиньUA“.
Подаємо далі текст без змін.
Влада взяла курс на поступове послаблення карантинних обмежень. Після 11 травня у Луцьку мають запрацювати торгово-розважальні центри, магазини з продажу непродовольчих товарів, літні майданчики кафе та ресторанів, перукарні і салони краси. Ще раніше відкрилися продуктові ринки. Але, думаю, всі чудово розуміють: без відновлення роботи громадського транспорту повноцінно пожвавити економіку не вдасться.
Питання початку запуску роботи громадського транспорту у Луцьку обговорювалося в кулуарах міської ради ще пару днів тому. Проте на сесії 8 травня вирішили його оминути. Мовляв, уряд не дав добро. Але в спробах хоч якось перезапустити економічне життя ми рано чи пізно будемо змушені дозволити курсування тролейбусів та автобусів нашими вулицями.
Як показала практика останніх днів після послаблення карантину, нововідкриті ринки працюють без особливого ажіотажу. Навпаки, більшість з них потерпає від дефіциту покупців. І не в останню чергу напівпорожні ринки – це результат відсутності громадського транспорту
Україна за кількістю автомобілів на душу населення є аутсайдером серед європейських країн. Якщо хтось думає, що таксі стали альтернативою громадському транспорту, він дуже помиляється. У приватних розмовах таксисти навпаки нарікають на обвальне падіння прибутків та нестачу пасажирів у часи карантину. Таксі у Луцьку не стали і не стануть альтернативою громадському транспорту. І точно не допоможуть запустити економіку, яка перебуває у передінфарктному стані. Як не крути, без громадського транспорту не обійтися.
Чи ставив хтось питання: а яким чином працівники відкритих закладів після 11 травня будуть добиратися на роботу? Чимало з них живуть навіть не в місті, а у селах. Якщо хтось думає, що підприємці будуть за власний рахунок возити працівників на роботу і додому, то він перебуває у полоні ілюзій. Якщо хтось вважає, що працівники будуть їздити на роботу на таксі чи ходити пішки 5 – 10 км – він теж глибоко помиляється.
Звісно, громадський транспорт є додатковою загрозою в умовах пандемії. Але чи настільки безпечно їздити на таксі? Якщо у громадському транспорті можна налагодити хоч якийсь контроль, проводити дезінфекцію, то у таксі це зробити нереально. Всі знають, що ніхто не контролює роботу таксистів. По суті, таксистом може стати будь-яка людина, яка встановила мобільний додаток і має власне авто. Про яку дезінфекцію там може йти мова? Більшість водіїв навіть маски не одівають. А ще не забуваймо, що у разі інфікування водія таксі, його пасажири майже гарантовано підчеплять коронавірус. Адже замкнений простір маленького авто та мінімальна відстань між водієм і пасажирами – дуже сприятливі фактори для поширення вірусів.
Настав час поставити питання: ми хочемо дійсно пожвавити економічне життя чи обійтися напівмірами, які не врятують ситуацію? Вважаю, варто розпочати підготовку до запуску громадського транспорту у Луцьку. Визначити умови та графік руху, врахувати можливі ризики. Оскільки його відсутність створює сьогодні значно більше незручностей і заважає хоч трохи оживити завмерлу економіку міста.
В деяких містах України транспорт і не зупиняли!!!! Вийдіть прогуляйтесь вулицями- в КОРОНУ давно перестали вірити!!! І це правильно!!! В нас немає спалахів прогнозованих кожен тиждень!!! Це смішно тепер переважній більшості населення!!! Чим більше буде транспорту, тим менше буде пасажирів в ньому!!! Але наша міськрада « перевиконує» плани в місті по всіх напрямках… ринки запустили з запізненням, відповідальність взяти на себе – боронь Боже! Все як при СССР- не даром наш в.о. мера Г. О. Пустовіт колишній ЗАМПОЛІТ!!! Що зверху велять ( а хто велить відомо всім лучанам) , те й робить!