Місяць карантину в Україні істотно не вплинув на загальні обсяги продажів алкоголю, продажі міцного алкоголю зросли на кілька відсотків, а категорії українського вина, ігристі та вермути трохи просіли.
Про це повідомляє прес-служба Bayadera Group.
“Ми можемо констатувати, що зросли продажі горілок Bayadera Group – на 4-5% порівняно з відповідним періодом 2019 року. Ми помітили тренд, коли люди почали значно більше витрачати на продукти харчування, проте частіше купувати алкоголь почали саме чоловіки – з цим пов’язане незначне збільшення продажів міцного алкоголю”, – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що за місяць за рахунок іноземного міцного алкоголою продажі Bayadera Group Імпорт зросли на 20%.
“Цей тренд вважаємо тимчасовим, бо українці напевно запасалися улюбленими марками через страх дефіциту”, – зазначили у компанії.
“У квітні прогнозуємо, що обсяги продажів алкоголю всіх категорій не будуть істотно змінюватися. Немає причин і для подорожчання. Можливе зростання продажів українського вина в період святкування Пасхи. А зростання імпорту, вірогідно, трохи призупиниться”, – додали в Bayadera Group.