Новини

Українські магазини на “чорну п’ятницю” завищують ціни й збувають непотріб

Українські торгові мережі й окремі магазини використовують “чорну п’ятницю” для продажу товару, який залежується на полицях і складах, а покупців приваблюють знижками, завищуючи початкову ціну на продукцію напередодні розпродажів. Таку думку висловив міжнародний економічний експерт, голова ГО “Національний інтерес України” Ігор Гарбарук в коментарі кореспонденту УНН.

Читайте також: Українцям обіцяють зростання цін у листопаді та грудні: що виросте у ціні

“Є загальносвітовий тренд “чорна п’ятниця”, відповідно всі наші ритейлери готуються до неї. Але насправді ми розуміємо, що стандартним механізмом для недобропорядних торговельних мереж, окремих магазинів є завищення вартості товару перед розпродажем”, – зазначив економіст.

За його словами, також нерідко буває, що за тиждень-півтора після “чорної п’ятниці” товари можна купити ще дешевше, оскільки найвищі знижки продавці встановлюють на ті товари, які залежуються на полицях і складах.

“Усі ці розпродажі робляться з метою не стільки навіть заробити на цьому, скільки розпродати ті залишки, непотріб, які є на складах, звільнити торгові полиці від того, що не продається, і привернути увагу до самого магазину. Це все скоріше маркетинговий хід, тому насправді все залежить від тієї роздрібної мережі чи магазину, в який ви збираєтесь”, – наголосив Гарбарук.

При цьому він додав, що на “чорну п’ятницю” в українських магазинах і торгових центрах значно підвищується кількість “туристів”, утім, реальні продажі зростають не більш ніж на 10-15%.

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment