Новостворена служба освітнього омбудсмена, яка покликана аналізувати та вирішувати конфлікти між закладами освіти та їхніми клієнтами, активно працює.
Перший освітній омбудсмен України Сергій Горбачов розповів, що за короткий період роботи до офісу служби зателефонували 164 рази з різних причин.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прожитковий мінімум на 2019 рік визнали незаконним
Найбільше в системі освіти українці скаржаться на:
неналежні умови в закладах освіти;
погане харчування;
незадовільне забезпечення шкіл або вишів;
нераціональне витрачання коштів закладом;
проблеми в колективі;
булінг стосовно вчителів або учнів;
упереджене оцінювання успішності школярів або студентів.Якщо в конфлікті є кримінальні правопорушення, то омбудсмен звертатиметься до правоохоронних органів.
Якщо в конфлікті є кримінальні правопорушення, то омбудсмен звертатиметься до правоохоронних органів.
В офісі омбудсмена всього працюватиме 15 фахівців. За словами Сергія Горбачова, в службі ще є вакансії. Фінансування відомства, на думку омбудсмена, на хорошому рівні.
Читайте наші новини у мережі Facebook