Епопея навколо е-квитків, які стали своєрідним “ноу-хау” для лучан продовжується. Можливо сама ідея впровадження е-квитків має право на існування, однак поспіх тут був зайвий.
Для прикладу, вчора в лучанина двічі зняло гроші в тролейбусі зняло з електронного квитка двічі.
Читайте також: «Турборежим» Пустовіта і е-квитки
Про це Роман Невестенко-Домбровский повідомив на своїй сторінці у “Фейсбук”.
Чоловік зателефонував за номером у службу підтримки, вказаним на картці. На що йому відповіли, щоб той прийшов в центр та забрав свої кошти.
“В тролейбусі щойно зняло з карти двічі. Дзвоню за вказаним номером на карті в службу підтримки “Citycardnet” Луцьк. Кажу, що зняло з карти двічі кошти. На що мені відповідають: “Це ваші проблеми”. Після пояснення, мені порадили прийти в центр на Лесі Українки, в понеділок. Щоб повернути кошти. Як несправність системи може бути моєю проблемою. Чому я за нещасні 4 грн маю в понеділок йти в центр сітікард і чому служба підтримки хамить клієнтам?”, – написав Роман Невестенко-Домбровский.
Також вчора журналісти Волинь infa стали свідками того, як люди намагалися поповнити свій електронний квиток, однак не змогли цього зробити, адже система не працює.
Читайте наші новини у мережі Facebook