Керівник комітету Верховної ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Олександр Ткаченко сказав, що якщо блогерів таки прирівняти до ЗМІ, то виникне питання не тільки їх оподаткування, але і контенту. Про це пише mind.ua
Читайте також: На які безкоштовні мед.послуги зможуть розраховувати українці у 2020 році?
“Питання, з якої межі ми їх вважаємо медіа. 5000, 10000, мільйон?”
В онлайн-медіа, соцмережах, тим більше у блогерів, за словами Олександра Ткаченка, «сірі зони» ширші, ніж у тих же телевізійників.
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення займеться всіма суб’єктами медіаринку, включно з українськими онлайн-медіа і взагалі все медіа та цифрові платформи, що працюють в країні.
Ткаченко показав варіант нового закону Про медіа, який до кінця року повинен піти в Раду. У ньому міститься норма реєстрації онлайн-ЗМІ, які працюють в Україні, а також реєстрація соцмереж (Google, YouTube, Facebook) з метою подальшого їх оподаткування.
“Принцип реєстрації онлайн-медіа є в деяких європейських країнах, але вона добровільна. Але міжнародний досвід вкрай обмежений в прикладах, якщо, звичайно, не брати екстремальні.”
Паралельно з розробкою медіа-законопроекту, податковий комітет ВР розробляє зміни до Податкового кодексу щодо оподаткування так званих провайдерів загального доступу, які отримують прибуток на території України – Facebook, YouTube, Instagram та інші.
Читайте наші новини у мережі Facebook