«Луцьке АТП 10701» готове ввести електронну систему оплати проїзду, утім, підприємство хоче отримати гарантії щодо подальшого функціонування.
Про це йшлося у середу, 20 листопада, під час засідання виконкому Луцькради, – повідомляє Волинь Post.
Читайте також: Ажіотаж на вулиці Лесі Українки: понад 100 людей чекають на свої електронні квитки
Директор підприємства Сергій Дьомін каже, що «Луцьке АТП 10701» припинило перевезення на маршруті №47 через реорганізацію маршрутної мережі, а також №23 – через відсутність рентабельності та зміною маршруту. За його словами, підприємство має понад 70 автобусів, однак фактично використовує 25 маршруток через фінансову неспроможність та відсутність працівників.
«Наше підприємство найбільше підготовлено до роботи в системі АСОП, ми підтримували її запровадження. Розбіжності у нас виникають не через запровадження системи, а через наслідки для перевізника. Українці не мають бути дурнішими ні за турків, ні за молдаван. Вони за 2 роки повністю покриють свої інвестиційні вкладення, ми так само привели моделювання того, що відбудеться. На сьогодні, шукаючи хоч якийсь вихід з цього, бо ми бажаємо працювати в АСОП, ми маємо запровадити економічну константу, яка дозволить проводити оцінку діяльності. Нею може бути собівартість перевезень, для розрахунку якої не потрібно жодного пасажира», – каже Дьомін. Коли хоча б у цьому питанні дійдуть згоди, наголосив він, «Луцьке АТП 10701» запровадить електронний квиток.
«Ми хочемо, щоб наші страхи та ризики, які передбачаємо, не здійснилися», – відзначив директор підприємства. Натомість в.о. мера Луцька Григорій Пустовіт додав, що у всіх діях є певні ризики, проте необхідно «шукати можливості і йти вперед».
Читайте наші новини у мережі Facebook