“За один рік ніхто не збирається звільнити більше сотні тисяч людей. Триває робота з профільним міністерством, урядом, Світовим банком над програмою поступової оптимізації штату в найближчі 3-5 років“, – сказав чиновник.
В компанії вже розробили спеціальну дорожню карту.
“Наше відомство платить зарплату абсолютно не пов’язаним з залізничними перевезеннями людям. Це і танцюристи, і дроворуби, і лісівники. На балансі компанії – сотні підприємств“, – розповів Марчек.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Ми вмираємо від вашого сміття”: жителі села Брище про полігон
За його словами, ця радянська спадщина змушує Укрзалізницю платити комунальні послуги і податок на землю в той час, коли з 200 об’єктів соціальної сфери прибутковими є тільки 10.
Укрзалізниці доведеться позбутися активів, що не відносяться до залізниці, рухомого складу та засобів зв’язку. Водночас із продажем непрофільних активів і зменшенням кількості працівників повинна суттєво зростати зарплата основного виробничого персоналу.
У планах компанії – розробити програми, які дозволять залучати кваліфіковані кадри і зробити залізницю привабливою для молоді.
Читайте наші новини у мережі Facebook