Волинська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
Читайте також: «Був дзвінок: «Ну що, готова?». Ірина Вахович. ІНТЕРВ’Ю
Про це йдеться на сайті Волинської обласної ради.
1. Начальника комунальної установи «Відділ соціального розвитку закладів та установ освіти і науки»:
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня спеціаліста, магістра за спеціальністю відповідної галузі знань, стаж роботи не менше 3 років, володіють сучасними методами господарювання та управління, знаннями у сфері технічних заходів та знаннями чинного законодавства України, мають високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, вільно володіють державною мовою, рекомендований вік – до 60 років.
Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (з 14.11.2019).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 9, каб. 513 такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи, передбаченої їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).
За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.
2. Директора Центру науково-технічної творчості учнівської молоді управління освіти і науки облдержадміністрації:
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня спеціаліста, магістра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, мають організаційні здібності, вільно володіють державною мовою, мають високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, рекомендований вік – до 60 років.
Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (з 14.11.2019).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан 9, каб. 513 такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи, передбаченої їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).
За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.
3. Директора Волинського обласного еколого-натуралістичного центру Волинської обласної ради:
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня спеціаліста, магістра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, мають організаційні здібності, вільно володіють державною мовою, мають високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, рекомендований вік – до 60 років.
Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (з 14.11.2019).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан 9, каб. 513 такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи, передбаченої їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).
За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.
4. Директора Волинської обласної школи вищої спортивної майстерності:
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня спеціаліста, магістра за спеціальністю фізична культура і спорт усіх ступенів, за винятком ступеня «молодший бакалавр», стаж роботи в закладах фізичної культури і спорту, установах та організаціях фізкультурно-спортивної спрямованості не менш трьох років, мають організаційні здібності, вільно володіють державною мовою, мають високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, рекомендований вік – до 60 років.
Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (з 14.11.2019).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан 9, каб. 513 такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи, передбаченої їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).
Читайте наші новини у мережі Facebook