Вже другий день поспіль пенсіонери та пільговики стоять під дверима офісу CityCard, де видають електронні квитки. В обідню пору «жива» черга із людей налічує понад 100 осіб. Дехто чекає по 3-4 години на вулиці, аби встигнути оформити персоніфіковану карту.
«Дуже все неорганізовано, стоїмо тут із самого ранку. Сказали, що квиток почне діяти вже з першого листопада, то люди і нахлинули. Не турбуються про людей, погано інформують.» – скаржиться пенсіонерка Зоя.
«Люди стоять, ніхто нічого не пояснює. Одні кажуть, що персоніфікована картка почне діяти з першого листопада, інші – з 11. Якби все толком роз’яснили, то ми б тут і не стояли. Я, особисто, тут вже з 11 години, а багато хто прийшов ще раніше. (час запису інтерв’ю – 14:05)» – додає пані Анна.
Працівники CityCard повідомляли людей, що персоніфіковані картки видаватимуть до 19:00. А сторінці проекту вказано, що електронні квитки для проїзду у громадському транспорті починають діяти з 11 листопада і саме з цього дня поїздку в автобусі чи тролейбусі оплатити готівкою буде неможливим.І попри скарги на організацію, люди підтримують появу е-квитків.
«Я вважаю, що це дуже правильно зробили з тими електронними квитками. Справжній дохід перевізників нарешті виведуть «із тіні». Кошти будуть надходити в місто, водії будуть слідкувати за дорогою, а не гроші збирати. Картка – це дуже зручно», – коментує пані Лариса.
Ще одна перевага е-квитків, на думку людей, це те, що місто зможе відслідковувати скільки пенсіонерів і пільговиків їздять громадським транспортом і якими маршрутами користуються. В такому разі міська влада буде знати точну суму, яку потрібно буде повернути перевізникам.
Попри шалені черги та ажіотаж міська влада обіцяє – квитків вистачить усім.