Про це на брифінгу розповів заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер, передає Укрінформ.
“Минулого тижня в контактному центрі впроваджено сервіс – віддалена консультація лікарями. На сьогоднішній день люди все-таки потребують можливості проконсультуватися з лікарем. Ми розуміємо, що віддалено ми ніяких діагнозів не ставимо, але є певні побутові питання, є питання, які можна вирішити оперативно, принаймні порадившись з кимось або отримати певну фахову думку”, – сказав Кучер.
Він зазначив, що зараз до цього сервісу залучено 10 медичних працівників, серед яких є сімейні лікарі, терапевти та педіатри. За його словами, у будь-якому разі людині в першу чергу потрібно йти до свого сімейного лікаря, але якщо виникають додаткові питання, то у контакт-центрі МОЗ можуть надати консультацію.
“Станом на зараз, вже за тиждень нашими колегами надано 850 консультацій. Планується, що після аналізу цієї роботи ми передивимось, які є стандартні питання та відповіді, і можливо щось інформатизуємо та автоматизуємо. І кількість медичних працівників буде збільшено”, – додав Кучер.
Контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з питань COVID-19 працює з 2 листопада, за номером 0 800 60 20 19 громадяни можуть поставити питання з приводу діагностики, тестування, госпіталізації та інше.