У Китаї компанія подарувала кожному співробітнику автомобіль. На це була витрачені доволі “кругленька” сума.
Про це повідомляє ТСН.
Виявляється, деякі компанії не в курсі поняття “коронавірусна криза”.
Так, за інформацією Autoevolution, сталеварна корпорація Jiangxi West Dajiu Iron & Steel Corporation подарувала кожному співробітнику (а їхня кількість становить 4116 осіб, прим.) новий автомобіль.
Зазначається, що на подібний презент було витрачено 74 мільйони доларів.
Уся річ в тому, що компанія вже п’ятий рік поспіль демонструє показники прибутків. Аби віддячити працівникам за їхню роботу, керівництво й наважилося зробити такий “коштовний” жест. Більш того, компанія також узяла на себе усі видатки на реєстрацію автомобілів та п’ятирічну страховку.
Видача автомобілів проходила поетапно, остання відбулась 1 жовтня. Компанія зібрала співробітників на великому полі, де їм представили їх нові авто, всі в черзі та готові до роботи. Означена кількість автомобілів включає 2993 кросовера Jiangling Ford Territory та 1183 седана FAW-Volkswagen Magotan.