Державна служба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів почала тестувати електронну систему з видачі ветеринарних документів та надання адміністративних послуг. Про це повідомила в.о. голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко.
“Введення такої системи полегшить життя нашої сфери ветеринарної сертифікації та покращить її відстеження. Також видача документів через систему скоротить час цієї процедури для бізнесу», – сказала вона, допустивши в майбутньому повний перехід на електронну форму видачі ветеринарних документів”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Ми вмираємо від вашого сміття”: жителі села Брище про полігон
Шевченко додала, що онлайн-система допоможе уникнути фальсифікації ветеринарних документів. Перевірити документ за QR-кодом, у тому числі через смартфон, зможуть як виробники, так і споживачі. Крім того, кожен ветеринар для входу в систему буде підтверджувати свою особистість за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) – таким чином можна відстежити, хто видав документ.
За її словами, Держпродспоживслужба планує через цю систему також видавати міжнародні ветдокументи на різних мовах:
«Ми готові в це вкладати, тому що це, у свою чергу, імідж держави – контролюючий орган буде підтверджувати якість і безпеку експортованої продукції. Це підвищить довіру торгових партнерів і дасть іноземним інспекторам можливість перевіряти сертифікати на кордоні».
Держпродспоживслужба і Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства підключилися до громадського проекту по боротьбі з фальсифікацією харчових продуктів «Стоп фальсифікат». Фахівці проекту будуть проводити лабораторні дослідження продуктів з торгових мереж в різних регіонах України, і за цим можна буде спостерігати за онлайн-трансляції. Проти недобросовісних виробників міністерство та служба вживатиме заходів.
Читайте наші новини у мережі Facebook