Поки мешканка Івано-Франківська спала, з її особистого рахунку зникли гроші. У банку розповіли, як вберегтися від таких крадіжок. Про це повідомляє “Галка”.
Як відомо, пані Марина вранці 7 травня побачила в телефоні смс-інформування про дві операції з покупки в інтернеті, загальною сумою у 600 гривень.
До слова, покупки були здійснені о шостій ранку, коли жінка спала. Жодних смс-підтверджень для операцій від ПриватБанку не надходили. Франківка одразу звернулася на гарячу лінію банку, аби там вжили заходів і захистили її кошти.
Проте, там лише запропонували виготовити картку з кращим рівнем захисту та порекомендували звернутися у поліцію. Правоохоронці ж зареєстрували заяву жінки про крадіжку.
Однак вона обурена бездіяльністю ПриватБанку. Каже, очікувала, що операцію, які вона не здійснювала (йшлося про погашення кредиту в іншій установі), відмінять, а гроші повернуть.
У ПриватБанку ж відповіли, що розслідувати зникнення коштів може тільки Національна поліція, а установа надасть правоохоронцям усі потрібні документи.
Крім того, відповідь містила такий текст:
Якщо у власника картки є підозра щодо вчинення стосовно нього шахрайських дій по підозрілим транзакціям, ПриватБанк рекомендує максимально швидко звернутись на гарячу лінію клієнтської підтримки 3700 та заблокувати картку, а також негайно звернутись із заявою у поліцію. В рамках відкритого кримінального провадження банк надасть усі необхідні дані для розкриття справи.
Нагадуємо клієнтам про правила безпеки при використанні банківських карток, при купівлях в інтернеті, під час користування смартфоном та методи протидії шахраям – з ними можна ознайомитися на нашому сайті ТУТ.
Для безпеки на всіх картках встановлюється інтернет-ліміт – сума, понад яку не можна витратити з картки протягом календарного місяця (ліміт діє тільки для ризикових операцій в Інтернеті).
Першого числа кожного місяця ліміт буде оновлюватися, і вам знову буде доступна для оплати зазначена сума. Установити або змінити інтернет-ліміт ви можете в будь-який час у Приват24 (меню «Мої рахунки» > «Керування карткою/рахунком» > «Оплата в Інтернеті»).
Ви в будь-який момент можете змінити ліміт або відключити можливість оплати в Інтернеті (для ризикових операцій)”, – додали в установі.