Директор музею Юрій Фініковський пояснює, що логотип було розроблено заради популяризації музею, який є одним з найцікавіших на Волині. Повідомляє ІА “День“.
Автор логотипу – Михайло Скоп, а розробити його вдалося завдяки підтримці друзів музею та меценатів.
Краєзнавчий музей у Любомлі відкрито 28 травня 1973 року. Він – дітище родини Остапюків – Дмитро Олександрович Остапюк був краєзнавцем-любителем, зібрав одну із унікальних музейних колекцій, яка і сьогодні не втратила свого значення і є значним джерелом для наукових досліджень, він же став і засновником, і першим директором музею. Його син Олександр Дмитрович керував музеєм багато років, свої приватні колекції також заповів музею.
Нині, як каже, Юрій Фініковський, у музею одна проблема – відсутність виставкових площ. Загалом зібрано 40 тисяч експонатів, серед них багато доволі унікальних, а виставити можуть лише… одну тисячу. В останні два роки у Любомлі буває чимало колишніх його мешканців з різних куточків світу, а також нащадків тих, котрі мешкали тут ще до Другої світової війни. Зі своєї малої батьківщини люди хочуть повезти якийсь пам ятний сувенір. Так і виникла ідея в цьому їм допомогти, а також сувенірна продукція загалом служить промоції закладу. «Ми паралельно розробляємо свій сайт, у якому хочемо розповідати не лише про суто музейні події, речі, а й пропагувати Любомльщину туристичну, у нас є багато цікавих місць, зі своєю історією, – каже Юрій Фініковський. – Поки речі з логотипом існують, на жаль, в одиночному варіанті, але ми знайдемо спонсорів, які допоможуть нам виготовити їх велику кількість, бо потреба у них також велика. Ручки, блокноти, чашки, теніски, пакети, папки – перелік чималий». Логотип вміщує у собі елементи (вежа в літописному місті Угровську та хрест) і кольористику гербів Любомльщини та Волині. Патерн обіграє перші літери назви музею – ЛКМ і є натхненним волинською вишивкою. Логотип є у двох варіантах для використання на різних композиціях і кольорах.